lördag, juli 11, 2009

Più tardi

Hemma igen då. Supertrevlig kväll. Alla kände sig kvällspigga men samtidigt fredagströtta. Kocken Celia lagade tll jättegod pasta med contorno och aperitivo. Sweet. Pratade om en massa och kollade på film ifrån när Celia hoppade fallskärm, haade jag aldrig trott om henne. Tänk vad människor kan överraska en!

Sedan drog vi ut på stan, lyssnade på musik, gick i butikerna och hade trevligt.


Mycket live-musik, ungdomar som äldre, sedan massa nya modeller av bilar (händer det något i Italien ska det av någon anledning alltid visas bilar???), med bland annat en senaste modell volvo. Patrioten fotade godbiten..

Nu sitter jag här och tröttheten har övergivit mig. Börja städa halv ett? Don't think so. Ska myspysa med bok och ta vara på ledigheten. Imorn hoppas jag på fint väder för i så fall blir det stranden!
Bild från mitt fönster förresten, kolla så centralt man bor. Typ huvudgata där ute nästan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar