torsdag, juli 09, 2009

Fynd, fynd!

Det "positiva" med att ha 15mil till IKEA och ingen bil är att man tvingas leta efter inredningsprylar på andra ställen! Kolla vilka vackra keramik-tallrikar jag släpade hem från SIMPLY MARKET idag!

På rea, men en förstörd kartong och sista exet; 12 delar, 6 platta, 6 djupa, bara 9 euro!!! Sååå underbart fina!


Dessutom lite adderande till min kopp-samling. Kaffekoppar med gulligt mocka-motiv 1 euro styck!

Sedan får ni skratta åt mig, men var inte dessa espressomuggar söta? Speciellt när de bara kostade 0,5 euro styck ;)




Dagens fynd of the day är avklarade!

6 kommentarer:

  1. Hha galet gulliga saker baby!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det finns så mycket fint glas och porslin här jag har knöfullt i skåpen nu.Jag är svag för fina glas,vinglas,och andra glas.Och småkoppar det finns det hur mycket fina som helst.Såg goot ut all maten nedan. En av mina favoriträtter här är vitello e tono kalv o tonfisk otroligt gott..

    SvaraRadera
  3. hej! nu har jag också hittat hem till dig! vilken mysig blogg!

    kram

    SvaraRadera
  4. =>LI, I know!

    =>Lurigopalia, knökfullt som i att du kanske skulle kunna fylla upp mina tomma skåp också? ;)

    =>Johanna, ja men det är långt dit :(

    =>Sophie, välkommen :) Har kikat en del på din, även den jättefin. Ha så kul i Rom!

    SvaraRadera
  5. Varför ha koppar man inte blir glad av? :) Jag skulle lätt ha fler koppar med djur på om jag hittade fler. dricker espresso (visserligen blanda pulvervarianten) ur gratiskoppar jag får från alfred nordkvist och de är då inte så glädjande att se på. "behöver" fler :P
    Är på jakt efter gott kaffe i pods, nå tips?
    MM, Twilight, det är grejer det. Läser breaking dawn nu och sen blir de de andra två som ligger och väntar på mig hos mamma och pappa. Riktigt bra!

    SvaraRadera