söndag, juli 05, 2009

Klar med att släpa mitt bohag..

till slut! Nu ska det fixas och donas här hemma. Kanske dyker upp en film här inuti lägenheten imorn, för den som vill se. Syssan blev kär i den i alla fall!

På tal om min älskade syster har hon åkt hem nu. Saknar henne redan!!

Gårdagens shoppingfynd; inte IKEA direkt, men det funkar!



Stekpanna 6 €, kastrull 6 €, lock 3 €, bestick 1 € per paket, tallrikar 2 € styck och sedan
lite annat tjaffs. Inte mycket, men räcker för stunden i alla fall :)

2 kommentarer:

  1. Grattis till nya lyan! Väntar på filmen...nyfiken...:=)

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag sitter på bussen hem från skavsta! hann ladda datan på flygplatsen i 10 min men den lär dö närsomhelst!

    saknar dig också min älskade syster! Hoppas du fixar till det najs i den nya lägenheten inför mitt nästa besök! PUSSAR!

    SvaraRadera