måndag, juli 27, 2009

Den speciella dagen

Är inte riktigt som en vanlig födelsedag då man får jordgubbstårta av mamma, men det är en bra dag. Saknar dock både mamma och jordgubbstårtan, och söstra min som också har sin speciella dag idag. Vi får köra firande i´tillsammans vid ett annat tillfälle!

Idag slapp vi i alla fall sitta med ryggen mot varandra och öppna våra presenter (för att vi alltid, under vårt liv, fått likadana presenter som ska öppnas samtidigt, eller med ryggarna mot varandra = med resultatet att min syster rycker upp paketet innan jag får en chans att försöka öppna mitt paket... och har då vetat direkt att jag har fått en exakt likadan pryl, med möjlig variation i färg...)

Well, det är ju en hel annan historia "Livet som tvilling" ;)

Min bank grattade mig också;


Dagen spenderades på stranden i Dervio med över 30 grader hetta omkring oss. Moder Jord verkar vara medveten om att det är min speciella dag?

Som om ni inte vet det ännu, men en dag fulländas ju inte utan detta;


Det tyckte Markus också!

...och dagen är ju inte slut än. Hela kvällen är ju kvar :)



1 kommentar:

  1. Åhh vilken underbar värme! Önskar jag kunde va hos dig!

    SvaraRadera