tisdag, juli 07, 2009

Åska såklart

God morgon allihopa!

Idag vaknade jag INTE till 25 grader värme utan till åska och spöregn. Jippi. Inga problem att fixa skjuts i alla fall, hade två kollegor som erbjöd sig direkt. Underbara människor!

Kom till jobbet och hade i mig a cup of ambition (precis som Dolly Parton) och skulle vakna till lite. Tog en snabb titt på bloggen, och upptäckte att över 7000 klick har gjorts, när hände det? Senast jag tittade måste det ha varit typ 2000 klick. Nyfiken i en strut såklart, så jag var tvungen att logga in på räknaren, och upptäckte att bara igår hade 137 st klick på bloggen gjorts, varav 58 var första-gången besökare. Hoppsan! Fick mig snabbt att glömma bort åskan som dånade över huvudet. Måste vara något intressant med mitt gnäll, kaffe-fotograferande och fynd-shoppande...? Om det är något specifikt som någon är intresserad av så skriver jag gärna mer om det ;)

När jag kollade lite mer nogrannt på räkningen upptäckte jag till min förvåning (och glädje) att bloggläsarna har ökat ganska drastiskt för varje månad. I Juni var det hela 2500 klick på min blogg, varav 1000 nya klickare. Jag skulle ljuga om jag sa att det inte betydde något, för att även om jag skriver mycket för mig själv, gläds jag av att andra uppskattar det jag skriver. Varje kommentar och input betyder mycket tycker jag. So keep 'em coming :)


4 kommentarer: