måndag, juli 06, 2009

På tal om shoppingfynd...

...så måste jag visa vad jag lyckades hitta när jag var hemma i Sverige. Älskade reor. Här är två (av säkert 20 rea-plagg) jag köpte.

Linne MQ 74,50:- (ord 149:-) & vit skjorta H&M 79:- (ord 129:-)

Här: utsmyckad med ett halsband som jag gjorde på alla hjärtans dag..




P.S. Tack vare Johannas och kollegors hjälp ska jag nog kunna laga mat ikväll. Vi får se om jag lyckas få igång bombolan, om inte så har jag redan fått två som erbjudit sig att komma hem till mig och ta en titt. Haha, personlig service I say!

8 kommentarer:

  1. Måste säga att jag blev väldigt imponerad när jag tittade runt bland smyckena du gjort. De ser ju professionella ut! Hade du haft en webbshop hade jag varit jättesugen att beställa. ;)

    SvaraRadera
  2. Åh tack Alexandra!Värmer :) Jo idén var ju att ordna mig en webshop i våras, var verkligen på gång. Skulle registrera företag osv. Sålde på marknad och via vänner en hel del. Men så dök det här jobbet i Italien upp och då fick smyckesproduktion stiga åt sidan en stund. Ska satsa så snabbt jag får tid igen, och lovar att skriva om det på bloggen!

    SvaraRadera
  3. Hoj! Har reorna startat i norra Italien? Här kör de 50% för fullt....det sköna med italienska reor är att jag kan vänta till 75%, för då hänger det massa stilrena "Sverige"plagg kvar. Sicilienskorna vill inte ha dem, men en glad svenska bär gärna hem dem..:=)

    SvaraRadera
  4. Miranda: Ingen panik - jag hade gjort samma val som du! :)

    SvaraRadera
  5. Jo det är typ reor lite överallt Johanna, men jag hade inte ens tänkt på din taktik. Ska undvika reorna en stund till då ;)

    Syrran , grazie!

    Alexandra, har du en blogg?

    SvaraRadera
  6. Nej, tyvärr - jag hade en, men det var massa år sedan. Nöjer mig med att läsa era - Johannas och din (plus ngra till!). Får starta en om jag flyttar till Italien, hehe. :)

    SvaraRadera
  7. => Alexandra, lova att höra av dig då ;) följer gärna en til svenskas kamp i capuccino-landet!

    SvaraRadera