tisdag, november 17, 2009

Västerås med tvillingssjälen.

Sådär mycket skratt så att man känner kramp i hela magen. Det är en tisdagsdejt med syrran min. Tipsade mig om ett härligt ting som håller upp håret snyggt, och därefter togs lite profilbilder, bara för att ;)


Kaffe + Mirre = kärlek (men det visste vi ju?!)



Imorgon beger sig den här Mirandan mot söder och värmen för att ta första stopp i Jönköping. Känns tungt att vara i Sverige och inte med mina nära och kära, och jag är absolut inte på g att köra 1 vecka på vägarna. Men vad ska man göra, det är bara att bita ihop. Examensjobbet ligger på mig som en tung sten, bara 3 veckor kvar. Någon som vill erbjuda sin hjälp? Usch ångesten kommer spökandes. Måste sätta igång på riktigt nu.

Btw dagens nyhet, har en polare med i Paradise Hotel, så nu har jag börjat titta på det programmet. Trodde jag aldrig?!!


7 kommentarer:

  1. Åh, Vivaldi. Där köpte jag mest min lunch. Sallad och Lasagne. Gott-gott!

    SvaraRadera
  2. You can do it! Sug åt dig så mycket energi det bara går då du träffar fina familjemedlemmar och vänner, du vet att du kan!
    Vad har du fått för bil den här gången förresten? :)

    SvaraRadera
  3. Johanna => Hehe Vivaldi var nice för övrigt ;D

    Elin => Tack! :) Jag fick en fransk liten Reanualt Clio, superbesviken "Vaa? Kan jag ite få en annan?" och Hertz-kvinnan bara "Tyvärr.. jag har bara den" haha stackarn, men jag vart superbesviken. Ville ju ha en fartfylld gullig liten Ford fiesta :)

    SvaraRadera
  4. Vet du att ni ser ganska annorlunda ut för tvillingar ? Genetik är ett intressant ämne : )

    SvaraRadera
  5. Tack för en underbar dag min älskade syster!!!

    SvaraRadera
  6. Himla snygg frisyr. Du passar jàttebra i den. Om du nàgongàng fàr fòr dig att du vill bli av med nàgra hàrstràn sà àr jag en tacksam mottagare ;)

    Kul att ha sàdan nàra kontakt med din syster. Brorsan och jag kommer jàttebra òverrens nu nàr jag àr i Italien och han i Sverige ;)

    SvaraRadera
  7. =>Ale, jag har alltid hävdat att vi är ganska olika, men alla brukar alltid insistera motsatsen!

    =>Li, tack detsamma underbara du!

    =>Helly, tack så mycket :) och 'r du säker på att du skulle funka som brunett? ;)

    Haha somliga behöver lite distans. Men även syrran och jag, olika städer, olika länder; då har man så mycket härligt att berätta och dela med sig, förbättrar relationen tycker jag!

    SvaraRadera