måndag, november 09, 2009

Har gjort en ny knapp...

till Italienbloggarna. Jag har inte rört ITALIENBLOGGARNA på ett tag, och det var ju det som var idén, att det inte skulle behövas uppdateras. Hur smidigt som helst faktiskt. Fixade en ny liten knapp som sagt; en som säger att du är en Italienblogg.





Vad tycks? Den andra knappen finns förstås kvar. Jag är inte så duktig på det där med knappar heller, så om någon känner sig manad *blink*blink*. Sedan tar jag även emot andra idéer som kan vara kul att ha med på en sådan här "Italien-blogg-portal". Är det någon som använder den ens för övrigt? :)


Jag har dessutom uppdaterat med lite fler bloggar. Men saknas någon så måste ni hojta till!

1 kommentar:

  1. Jag kikade in på sidan. Många har varit inne. Vilken succe´! Bra idé! Kram

    SvaraRadera