onsdag, november 04, 2009

Jag kör fortfarande med vårjackan

..och det är november. Sjukt!



DAGENS (för en gångs skull)


Frukost. Det enda "okejiga" bröd jag har hittat här, tillsammans med skinka och en Doce Forno - capuccio!

Dagens outfit: Märkeslöst alltihop ;) Stövlar, tights, Gina-klänning, Pimkie-tröja och bälte.

Humör: Kunde varit bättre! Segade mig igenom morgonen i slow motion, så jag var till slut tvungen att ringa efter skjuts. Tur att man har folk som ställer upp! Misstänker att det har att göra med att benen är spaghetti efter dagarnas långlopp..

Gjort: Ingenting hitttils.

Planer: Efter jobbet blir det aperitivo, alt bio, eller om man skulle kunna få drömma; Ikea!

Lunch:En liten panino.. eller kanske en piadina, pasta, lasagne? Kolhydrater!

Läser:jobbanteckningar och håller på och strukturerar upp arbetet (tillsammans med blogginlägg.. skäms)

Bästa: att löpningen går wonderful och att jag ska spendera helgen i Milano med Ida!

Middag: Aperitivo-buffè!

Väder: Spöregn. Inte alpernas bästa dag idag tyvärr.

5 kommentarer:

  1. yiiihoooo! men du... vill du att vi ska åka till ikea..?

    SvaraRadera
  2. Underbara du! hahaha, nej nej, vi har ju hela Milano vid våra fötter ;) Det är bara när det regnar i Morbegno som jag får någon sorts Ikea-längtan..!

    SvaraRadera
  3. De sista dagarna hàr sà har jag oxà varit tvungen att sàtta pà mig jacka... Det var bara 19,5 grader imorses ;)

    Fast nàr det regnar ute sà spelar det ju ingen roll hur kallt eller varmt det àr, men vill ju inte vara ute àndà...

    SvaraRadera
  4. haha BARA 19,5 grader!

    Man har fått lite andra värmeperspektiv själv, efter att ha kommit hit i maj och vant sig med 25-30 grader (som normalvarmt). Hur ska man någonsin överleva svensk temperatur igen..? ;)

    SvaraRadera
  5. jättesöt bild stumpan! Låter som en finfin dag iaf, minus vädret!

    SvaraRadera