söndag, november 22, 2009

Liten paus

och larva sig lite måste man ju få.
Förvandlades till svenska lärare och hade skrivstils-lektion. Inte fasiken fanns det något bättre i lågstadiet än skrivtil.. åh älskade skrivstil. Måste ta upp och börja skriva vackert igen!



Brukade tvinga min underbara svenska lärare att skriva något i gammeldags skrivstil när jag var liten, sedan gjorde jag inget annat till nästa skoldag. Skrev och skrev och skrev. Kommer ihåg ett kvartssamtal när min lärare sa till mamma att Miranda måste räkna liiite matte också, och kan inte sitta och skriva skrivstil hela dagarna.. ;)


3 kommentarer:

  1. àh vad fint du skriver...! Sjàlv sà skàms jag nàstan fòr mina kràkfòtter, kanske ska bli làkare de verkar ju vara ett krav dàr iallafall ;)

    SvaraRadera
  2. Håller med Helly. Du skriver mycket fint.

    SvaraRadera