onsdag, november 11, 2009

Jag lyckades

övervinna min snålhet!

Låter säkert jättekonstigt men jag kom på mig själv med att anledningen till att jag inte hade anmält mig till Stockholm Marathon var för att jag inte ville bränna 800 spänn. Men herregud.. 800 kr på det jag tycker så mycket om, på det som får mig att må bra, på det som ger mig en kick; det är ju sjukt välspenderade pengar!

Jag är för snål för mitt eget bästa ibland.. men jag lyckades!




Så nu börjar platserna ta slut! Jag har fortfarande inte fått med mig någon som vill springa.. fördelen är dock att jag kommer ha desto större hejaklack (aight?!). Så börja planera ut var ni ska stå nu gott folk.  Jag uppskattar tröjor med "GO MIRRE" på ;)


Det roliga är att jag anmäler mig till marathon och börjar direkt kolla på mina gamla drömmar; Urvik Ultra och Sörmlands Ultra Marathon...

Ps. Ida vi måste anmäla oss till Milano också!

5 kommentarer:

  1. Du vet väl att Firenze Marathon går av stapeln den 29 november? De har nästan 10.000 deltagare och tävlingen direktsänds i TV (RAI). Ett mycket vackrare marathon måste vara svårt att hitta!

    SvaraRadera
  2. Ska du tvinga med stackars ida o springa marathon???

    SvaraRadera
  3. Om du slänger ihop ett snyggt tryck till en tröja kan jag gärna delta i folkfesten :) Låter trevligt!

    SvaraRadera
  4. =>Johanna, jag vet & det skulle vara en dröm, men jag är varken i maraform eller har möjlighet då jag är i Sverige pga jobb. Min kollega däremot skall köra, och någon dag skall man väl hinna med den med :)

    =>Li, JAAA det ska jag! Eller det var hon som yttrade sig först - och nu kommer hon inte undan ;)

    =>Elin, helt rätt! Får väl fixa öppet hus hemma efteråt också ;)

    SvaraRadera
  5. Vad kul att du ska köra Sthlm marathon! Det är ju en folkfest utan dess like! Tack för din fina kommentar, blev såå glad!

    SvaraRadera