söndag, november 22, 2009

Långlopp i ösregn.

& nej, det var inte underbart. Det ösregnade och kändes förjäkla segt efter 30 min, så jag funderade på att lägga av. Tidigt blev jag dyngsur och tappade all sorts motivation. Men eftter en timma så funderade på jag på de faktum att om jag slutade nu  så skulle jag tvingas jobba med mitt examensarbete (fint hot va?) så då fortsatte jag lite till... allt för att slippa ex-jobbet...

Efter 1h30min tappades motivationen igen men jag återfann den med ytterliggare pepp "Mirre, det är här andra ger upp - inte du!" Så jag lyckades till slut ta mig igenom 2h löpning med sviktande motivation, grått väder och ett riktigt ösregn.
Som förståeligt så känns det ju ganska bra nu i efterhand i alla fall, och jag vet att när allt klaffar så blir det långt. Ah well, nu blir det lite käk.



Veckans träning är ju inte speciellt anmärkningsvärd. Funkar, 3 pass löpning, men inget super-pass. Skit samma, någon annan gång ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar