måndag, november 02, 2009

Synd att det inte är sommar längre...

...och inte för att det är kallt eller så.

Utan för att jag kom på ett grymt roligt löparäventyr! 

Tänk att springa mellan Morbegno och Colico - ca 20km. Därefter hoppa i underbara Comosjön, sola, äta och ta tåget hem ;) Gjorde ju den trippen med cykeln i somras och hittade ganska dåligt, så jag skulle väl behöva reka sträckan lite; men håll med om att det skulle vara grymt? 



Så nu sitter jag här och längtar till våren bara för att få göra det här. Snacka om att löpningen har tagit över min hjärna igen! 



Vem säger nej till denna löparmiljö? Visst kan jag ge mig ut på äventyret själv... men jag skulle ännu hellre ha sällskap! Blink blink till er som känner er manade... En packad camelback med bikini, flipflops och stålar så äre klart!




..och sedan efter massa löpslit i värmen (garanterat värmelöpning) så får man hoppa i detta underbara vatten!


12 kommentarer:

  1. jag e på! (det är ju ett halvår kvar..)

    SvaraRadera
  2. Jag är på!! Men cyklar då gärna så får du springa bredvid! :)

    SvaraRadera
  3. Bara det är gott om vätskekontroller - jag behöver vatten i värmen!!!

    SvaraRadera
  4. Certo mamma! Man kan ju alltid stanna till och köpa vatten också :)

    SvaraRadera
  5. jag märker ju att jag är på helt fel ställe.

    SvaraRadera
  6. Aldrig i livet att jag skulle springa så långt, men lycka till ;)

    Ville bara säga Tack för stödet bland dom underbara kommentarerna jag fick!! Och att du får mig att bli sugen på kaffe hela tiden - jag gillar inte kaffe :)

    Kram Jessica

    SvaraRadera
  7. Det verkar vara en riktigt härlig sträcka att springa. Jag önskar jag var där och kunde hänga på!

    SvaraRadera
  8. =>feide, haha det ser ju inte ut riktigt sådär i denna stund :)

    =>Jess, nemas problemas! I've got your back baby!

    =>Emelie, du är välkommen! :)

    SvaraRadera
  9. Låter helt underbart! Jag kommer :) Den där miljön, jön och Italien kanske kunde motivera mig att göra rekord på löplängd, 20 km :)

    SvaraRadera
  10. såå välkommen! :) halvmara here we come !

    SvaraRadera