måndag, november 30, 2009

Regn, storm och kyla

välkomnades jag av. Sprang med mina två resväskor från tågstationen till lägenhet = dyngsur. In i den ISKALLA lägenheten. Dyngsur.

Fasiken, inte det bästa lähget alltså. Jag som har en sjuk längtan efter att springa, men inte när det är storm ute. Det må låta ynkligt, men så skulle ni  också resonera om ni var här, det här är sådan där "jag ser ingenting alls pga regnet" .- storm adderat med "jag blåser bort" - storm adderat med "hjälp"-storm.

Alternativ aktivitet?

Måste visserligen fylla kylskåpet, så det är ju alltid något.

Man får klä sig varmt bara. Sitter dock redan inne i lägenheten med vinterjackan på, så jag vet inte riktigt vad mer som kan åka på? Hoppas lägenheten blir varm snart.. i ett desperat försök att få lite värme nyss så tog jag fram hårtorken och försökte värma mig. Dög för stunden i alla fall... ;)



Italienskt regn.


2 kommentarer:

  1. Oh nej. Italienska stormar ska ats på allvar. Vädret verkar mer argt här. Hrrr....

    SvaraRadera
  2. Välkommen på den italienska vintern (och iskalla hus).

    SvaraRadera