söndag, november 22, 2009

Träning = skärpa

Ja, det är helt otroligt. Den där skärpan och effektiviteten jag har saknat nu i veckan slog ner som en bomb efter mitt långlopp. Man blir definitivt mer effektiv av träning!

 "Jahaaa!! Det är så jag måste göra för att få ihop mitt jäkla examensarbete!" Yes, klarheten slog till direkt efter duschen och jag sprang ner till fiket, käkade middag och bad om en lugn plats på hotellet. De gav mig nyckeln till ett konferensrum och här sitter man nu utan störningar ( så viktigt ) och låter tankarna flöda. Varvar jobb och skola, och är mer effektiv än hela den senaste veckan. Sweet!




Grupprummet ligger högst upp i ett torn och har grym utsikt. Var ju tvungen att larva mig lite med kameran. Men blev det inte en häftig bild då?





3 kommentarer:

  1. Mmm härligt när man har så mycket energi!! man bara sprudlar och tror att man kan klara av alt;) underabr! Cleo

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att det pltösligt blev enklare med plugget!

    Puss!

    SvaraRadera
  3. Det är skönt efter ett långpass iallafall! Jag fattade inte riktigt ditt schema, jag är nog lite dum hehe

    SvaraRadera