tisdag, juni 02, 2009

Idag kom hettan tillbaka

Idag blev det varmt igen. Jag tycker så synd om min pojke som kom hit när det blev dåligt väder här, och hetta i Sverige. Sedan åkte han hem och då blev det hetta här igen... (men jag hoppas att min kärlek värmde tillräckligt...)


Låg på stranden idag. Brände rejält mellan 13-16...

Stackars små ankungar skildes från sin mamma en stund. Följde kampen på håll. Till slut förenades de igen!

Satt och läste "Aldrig fucka upp!" på kvällen vid 18, solen brände även här.


Ut på löptur igen ikväll!


Blev en varm joggingtur längst med Comosjön. Ca 30 min med styrka efteråt. Blev tricepsarmhävningar, sit-ups, upphopp, och med gummiband; triceps exst, biceps exst, militärpress m.fl.
Ciao!! Imorgon blir det jobb igen, dock bara en kort vecka ju. Ons, tors och fredag. Imorgon skall man iväg på agentur igen, hoppas på lägenheeet!


11 kommentarer:

  1. Hej gumman!
    Först ut att kommentera...!!
    Kul att du tycker att det är roligt att springa. Jag antar att det är bättre löparmöjligheter än i Perugia, i alla fall vackrare omgivningar.
    Puss och kram

    SvaraRadera
  2. Hej igen!
    Ville bara testa om det här funkar. Jag vill ju faktiskt heta mamma när jag kommenterar.
    Puss igen

    SvaraRadera
  3. meeen älskade mamma! Inget kommetarstvång sa jag ju ;D

    Var mysigt att prata med dig nyss, vi ses ju snart dessutom!!

    SvaraRadera
  4. Tyvärr inga vita skjortor eller skjortor alls... har bara en enorm samling med linnen och tshirts olämpliga för lite mer officiella besök på företag. Tror jag ska leta mig ut till Barkaby och köpa på mig ett lager med mer vuxna kläder :P

    SvaraRadera
  5. Äh det går fint bara till närmaste H&M, därifrån har jag köpt mina favoritskjortor :)

    SvaraRadera
  6. Fan vad grymt o ligga där o steeeeka! Det ska jag också! Viiiiiiiieee!!

    När jag kommer kan vi köra funktionell träning o vara varandras vikt.. höhö... do you think you can handle it?

    SvaraRadera
  7. Haha sistah ;D

    Helt ärligt bra idé ju, har ju gummiband och så kan man ju fylla vattenflaskor och använda som hantlar. Du behöver dock 5 litersflaskor i varje hand, men ändå (starka tös).

    We'll figure it out <3

    SvaraRadera
  8. Jag vill också steka =)

    SvaraRadera
  9. Jag kan köra plankan med dig på ryggen!! :D

    SvaraRadera
  10. Nej du kan köra plankan med både mig och Linnea på ryggen :D :D

    Gooood luck!

    SvaraRadera