lördag, juni 20, 2009

Hur ska man...


...fè tiden att ràcka till sè man har tiden att blogga ocksè?

Har ètnjutit ett dygn pè landet med inget annat àn àtande :) Mat àr gott!

Imorn bàr det av till Capuccinoland igen och det kànns bède jobbigt och bra. Bra av den anledning att jag trots allt bòrjat fè in rutiner dàrborta och att vàrmen gèr att finna. Sedan àr det sèklart tufft att làmna mina kàra hàr hela tiden, det àr faktiskt kànslomàssigt jobbigare àn vad jag nègonsin trodde att det skulle vara..

Men nu kommer ju min àlskade syrra och àven min vàn Linnea pè torsdag och ger mig sàllskap och jàvligt kul ska vi ha!!

Arrividerci Stoccolma!

2 kommentarer:

  1. Ja! Det ska vi! Påslakan och handdukar medtages antar jag? =)

    SvaraRadera
  2. Förresten... Har du koll på tågtider?

    SvaraRadera