torsdag, juni 04, 2009

Grattis älskling!

Idag fyller min underbara pojke 21 år!

Det känns tråkigt att jag inte kan vara hemma och laga en tårta till honom, men jag kan i alla fall berätta om min härliga present! Den fick han redan i helgen, så det var en liten pre-present!

Jag ska erkänna att han blev riktigt glad. Som ni vet är han ju väldigt förtjust i att fotografera, och vad är bättre att fotografera än 2 av Italiens vackraste städer?

Allting är redan bokat & fixat;


Den 25 juli tar vi tåget från Morbegno 5h (tidigt på morgonen) och kommer till Venedig på förmiddagen. Där spenderar vi sedan hela dagen med att gå runt, shoppa, fotografera, mysa, pussas, sola, spana på turister, hålla hand m.m. Finns mycket att göra i Venedig. Sedan på kvällen tar vi tåget 1,5h till Verona. Här har jag bokat ett dubbelrum på ett B&B supercentralt i stan. Morgonen därpå promenerar vi till Amfiteatern och Romeo & Julias balkong m.m. Spenderar hela dagen där och tar ett sent tåg på 3h tillbaka till Morbegno.



Hur låter den presenten?

Mycket tåg men oj så mycket att se och göra. Och att de dessutom är 2 otroligt vackra och romantiska städer gör ju inte saken sämre. Ser fram emot resan redan nu!

3 kommentarer:

  1. Åh vilken underbar flickvän du e! :D

    SvaraRadera
  2. Men herregud, vilken underbar present!!

    SvaraRadera
  3. Ciao Amore, ja du är en underbar flickvänn. Vi kommer att få en underbar helg tillsammans. Pöss <3

    SvaraRadera