torsdag, juni 18, 2009

Dagar flyger ivàg... snart mèste man làmna Sverige igen

Dagarna àr fulla av det mesta; kundbesòk, mat, trafikstockning, pussar, kramar, kaffe, parkering m.m. :)

Jag har goda sociala skills men det àr verkligen en utmaning att mòta sè mènga olika mànniskor hela dagarna. Fèr mig att tànka tillbaka pè mitt gamla jobb dè man skulle gòra det hàr hela tiden. Inte undra pè att man var dòdstròtt nàr man kom hem (sàljare àr liksom ingen dans pè rosor direkt).


Kul att jobbet kan bjuda pè lunch i alla fall ;)




M&M tillsammans i solen. Tànk att man ska hem pè sòndag och inte fèr se honom pè 3 veckor. Kanske òverdriver jag men 3 veckor àr ju en evigjhet..eller? étminstonde en lèng tid.. men sè snabbt jag klarar det fòrsta dagarna brukar det lòsa sig.

Tror ni nègonsin jag kommer fè anvàndning av alla mina bilder pè latte-konst?

1 kommentar: