fredag, juni 12, 2009

Trygghet

Idag blev det upp tidigt och jobba! Därefter "road-trip" i detta pissväder. Alltså, jag går runt och känner att det okey med sånt här väder MEN jag har ju fått sol och värme. Lider med de som går på semester nu! Själv försvann mina 3 veckor vid den här tiden förra året i molnighet och regn. Lovade mig själv att alltid se till att jag får sol och värme varje sommar, no matter what!



Världens bästa syster!!

...och världens bästa mamma!














Känns underbart att träffa mina älskade igen. En månad utan både syster och mamma, de som förgyller mitt liv! Överhuvudtaget så slappnar jag av på ett helt annat sätt här hemma i Sverige. Jag kan allt, jag vet allt, jag vet hur livet fungerar. Det är tryggt.



Hur kan man göra annat än att älska dessa damer?









Huvudet är trött men relaxat. Kaffeglass har ätits och mjukiskläderna är på. Hemma i gamla vanliga hederliga Sverige och vilar upp mig lite. Laddar batterierna nu i helgen för att köra järnet på måndag. Det känns bra :)

2 kommentarer:

  1. Jag hade en helt underbar dag med dig syster! FÖrlåt för att jag åkte hem ikväll. Hoppas du inte blev alltför ledsen. :( Dagen idag, var en av många fler underbara dagar som du och jag ska ha!!

    SvaraRadera
  2. :) ladda på, det är det bästa man kan göra. Fast ett litet äventyr där man får lära om sig att vara självsäker är ju alltid trevligt eller hur? :)

    SvaraRadera