tisdag, juni 16, 2009

Ute och rullar

Kàrlekslatte pè Waynes coffee.

Igèr var det ut pè vàgarna med hyrbil och tràffa kunder. Jag hade tvè GPSer, dels Navigons men àven min hàrliga pojkvàn. Jag kan ju sàga att det var tur det. Jag hade blandat ihop fòrsta adressen men det lòste min pojke èt mig. Haha tur det. Han var ledig sè han hòll mig sàllskap i bilen hela dagen.

Sedan blev det middag med Linnea och pojkvàn Henrik pè kvàllen. Lite Italiano-special. Bruschetta med tomat och en mer aubergine och parmesan. Aven min àlskade piadina specialare med mozzarella, aurbergine och skinka. Sedan hade Linnea och Henrik med sig pesto, serrano, ost, jordgbbar, oliver, med mera! Det blev mycket god mat i alla fall! Avslutades med underbar kaffeglass!



3 kommentarer:

  1. Åh vad trevligt ni verkar ha haft det!

    SvaraRadera
  2. Härligt tjejen! Italien håller sig lugn än så länge, så har det så skönt i Svedala!

    SvaraRadera
  3. Uppdate!! Vad händer i sthlm? Pöss!

    SvaraRadera