fredag, oktober 16, 2009

November och december kommer att flyga iväg...

Jag har ett galet slut på det här året. Lyssna på det här;

Är i Italien tills i slutet av v.46 då jag åker till Sverige. Sedan börjar det rejäla pendlandet.

v. 43-46 Italien
v. 47-48 Sverige
v. 49 Italien
v. 50 Sverige
v. 51 Italien
v. 52-53 Sverige
v. 1 Italien


Shitt!

Allt är dessutom bokat. Vecka 47-48 i Sverige är för jobbet, de andra två Sverige-resorna är mina egna.

v. 50 skall jag redovisa mitt examensarbete och var tvungen att dyka upp, och sedan skall jag ju även hem för jul.

Oavsett hur kontraktet går så kommer jag tillbaka till Italien 4 januari för att ordna upp med saker här. Fortsätter jobba alt. börjar packa ihop mitt pick och pack.

Helt galet egentligen. Hade man ju aldrig kunnat tro att det skulle lyckas bli såhär omständigt... och tiden kommer att flyga iväg.. höhö

Är det nu jag kan kalla mig en jetsettare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar