torsdag, oktober 01, 2009

Öööörebrooo

Ingen har väl missat att jag jobbar inom cykel-branschen?

Och har jag inte tur som jobbar i Italien, får åka på tjänsteresa och träffa kunder, planera programmet själv, och har möjlighet att träffa min älskade syster eftersom hon bor i en grymt lönsam cykelstad?!

Ja, många bra sammanträffande i den där.

Så det blev käk och fika tillsammans igår. Mmmm kaffe, och kaffe kan man ju inte dricka utan att fota. Inte jag i alla fall.

Syrrans och hennes "because you're worth it"-póse.

...sedan när hon fotar mig får jag bara höra "meeeen ååååhhh se inte så jäkla söt ut!!"

Jag håller väl med.. det är ju ett jättestort problem.. (?) not ;)

5 kommentarer:

  1. Tror inte du förstått finessen med mockabryggare med munstycke, man får ju det direkt i koppen och slipper mellanhanden med att hälla upp i kopp :)
    Sen finns det ännu sötare 3koppars med tre munstycken och plats för 3 små koppar. Det är gulligt och onödigt :)

    SvaraRadera
  2. neeeeeejjj inte alls lika söta juuuu :D

    SvaraRadera
  3. Uppsala är en äkta cykelstad! Du borde komma där också ;-)

    SvaraRadera
  4. Åhh vad mysigt det va o ses igen älskade!!

    SvaraRadera
  5. VÄRLDENS BÄSTA TJEJER!!!!!

    SvaraRadera