tisdag, oktober 27, 2009

Farlek, eller gioco di velocità ;)

Piggheten själv stack ut och sprang nu efter jobbet. Långloppet i söndags kändes lite i låren, men inte tusan hindrade det mig! Mörkret gjorde dock det, kom till favoritplatsen - becksvart - och fick vända. Om ni kan föreställa er hur det är att ställa sig på toan och släcka.. ungefär så mycket såg jag.

Så rädslan och förnuftet fick ta överhanden idag. Fick köra längst med vägar som hade lampor, betydde dock inte att de var upplysta :( men men.. kändes grymt bra i alla fall!


45min fartlek och intervaller blev det, man kan inget annat än köra stenhårt och snabbt, är alldeles för mörkt för att lata sig ;)

Med anledning av detta inlägg så måste jag säga dig Helly att jag också kan se helt slut ut! :) Kanske inte som en tomat.. men hyffsad körd!



Har verkligen hittat tillbaka till den sjuka motivationen som funnits tidigare i mitt liv, känns helt underbart! LÄNGTAR verkligen efter att springa igen! Maratona, here I come!

4 kommentarer:

  1. Hahaha, sà skònt att se att du àr dòdlig trots allt :-)))

    SvaraRadera
  2. Kul att hitta till en annorlunda löparblogg, i Italien. Blir lite avis på den vackra miljön och så häftigt det låter :) Men Nutella i den omfattningen, jag skulle bli dubbelt så stor på nolltid :)

    SvaraRadera
  3. Hej och tack för kommentaren ;) ja , i Italien får man hushålla lite med käket, finns helt enkelt för mycket gott!

    SvaraRadera