onsdag, oktober 14, 2009

Allora, lavoro.

Jag har glömt att berätta om hur det är att vara tillbaka på jobbet.

Det är tufft men samtidigt helt okej. Av de 2 kvinnorna som störde sig på mig har min kontorsgranne blivit mammaledig (woho!) och den andra har jag börjat komma bättre överens med.

Så det känns lite lugnare. Dock massor med stress som skulle kunna förgöra mig i ledet mellan kund och produktion. Varför finns inte allt när jag behöver det? Det är väl det som är kruxet med logistik I guess.


En annan sak förresten ragazzi, gissa vem som ska till Sverige igen? Haha. Vilken bergodalbana. I slutet av November bär det av igen. Helt sjukt egentligen.. Den här gånger för bara ca 1 vecka. Det är mycket bättre, slipper stressen av att vara ifrån kontoret. Så klart att det blir mindre familj och Markus, men samtidigt skall man vara glad för det man får, aight?

Ska hinna med Göteborg, Jönköping och Stoccolma. Aiuto?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar