söndag, oktober 11, 2009

Hässelbyloppet.

Jag gjorde de klassiska felen. Laddade ej klockan, kom sent, klädde mig för varmt, hittade knappt till startgruppen osv. Grejt?

Nej, blev inget superresultat direkt. Jag vet att huvudet inte riktigt var med idag, jag hade inget jävlar anamma alls. Princesstårtan från igår satt i halsen, och jag klarade inte av att äta mer än en smörgås i morse.

Inte som förr, när tävlingarna planerades med extremt noggrann precision. Nu såg jag det mer som en rolig träningsmil.



Insåg tyvärr att jag latat mig lite för mycket mellan 4-6km för att komma under 50min.
Resultatet blev 50.56. Besviken visst, men absolut inte så farligt. Man kan inte förvänta sig grymma resultat när huvudet inte är med. Jag som sprungit 3milslopp i samma hastighet liksom, jag har så mycket mer. Men det är okej, det kommer en annan dag!
Mitt stora fan var med såklart ;)
Nu blir det resväskan igen...

3 kommentarer:

  1. Bra sprunget syster!! Du är grym. :)

    Fan vad sööt mamma e <3

    SvaraRadera
  2. Tack babe! Ska du säga som bänkar 80 pannor din starka skit ;)

    Ja.. mamma är alltid sötast <3

    SvaraRadera
  3. Så har jag de sötaste barnen också <3

    SvaraRadera