måndag, oktober 05, 2009

Italien vs Sverige

Varför pratar jag bara om Sverige i Italien? & varför pratar jag bara om Italien i Sverige?

Två mycket intressanta frågor. Nu ikväll så var jag ju i Stockholm, så det blev Italien snack! Närmare bestämt Italia-planering ;) Jag var med mina 3 härliga blondiner som kommer ner till moi 16-20 Oktober!

Fika på Bolero café mitt i City. Härligt trångt och högljutt! Åtnjöts; Grillad halloumisallad. Buono!
Hur tusan skall jag kunna hålla dessa 3 blondiner inom synhåll i Italien? Italianosarna kommer att sno mina vackra vänner direkt ju! Dags för denna brunett att skaffa tre koppel kanske.. eller smyglappa dem med gps-signaler.. eller låsa in dem? ;D


3 kommentarer:

  1. Åhh vad gott det där såg ut!!!

    SvaraRadera
  2. Làt dem njuta av all flòrteri! :=)) Och làr dem fràcka svar som de kan sàga tillbaka..:=0 Det làrde mina làrare oss i Rom, det var kul.

    Klart de àr nyfikna pà vad en bangbrud som du gòr i Italien. Nàr mina vànner besòker mig, sà vill jag veta om Sverige, men pratet styrs àndà till Sicilien ràtt sà snabbt. Sverige, hallà??

    SvaraRadera
  3. Haha har du något förslag på något fräckt svar? ;)

    Pangbrud.. tack detsmma! & jag håller med, man styr ganska lätt in på Italien av ngn anledning...

    SvaraRadera