lördag, maj 09, 2009

Tvillingarna i Västerås!

Åhhh idag fick jag spendera hela dagen med min älskade syrra! Vi möttes upp klockan 10 i Västerås, 1h tåg för mig och 1h tåg för henne. Perfekt kompromiss, aight?


Dagen fördrev vi med att shoppa en massa, och prata en massa, och såklart äta en massa. :)


Som många av er vet så är jag ingen dyr shoppare, jag är en jäkel på att billighetsshoppa. Dels för att jag intresserar mig inte speciellt mycket för märkeskläder, och dels för att jag är en snåljåp (man ska vara ärlig). Eftersom vi hade 8h i Västerås blev det otroligt mycket tid i butiker. Perfekt för en person som redan använt upp sina bagagekilon... men det blev en hel del köpt ändå!

På väg på tåget till syrran


I omklädningsrummet drogs kameran fram ;)



Inga kommentarer!



Lunch!

Josse i sina nya brillor, heta va?




Josse tog fyllda tortellini, så gott!






Jag valde pastasallad med getost och parmaskinka




Min älskade <3





Kaffe med choklad. Kan man avsluta en lunch bättre?



Efter ännu mer shopping blev det ännu mer fika såklart



Chai-latte. Mums!


Josse köpte fika till mig. Hon gjorde en specialare. Hon köpte äppelkaka med vaniljsås plus en browniebit som hon smakade på och satte på äppelkakan. Hon visste att jag behövde åtminstonde en liten bit choklad. Tack syrran, du är bäst :)


Själv tog hon kladdkakan. Gott




Lite shoppingresultat också. Billighetsshopparen berättar;


Klänning på Gina Tricot 129:-

Bikini på Gina Tricot 179:-

Leggings på Gina Tricot 99:-

Skjorta på H&M 79:-

Skjortklänning på H&M 99:-

Skjorts på H&M 149:-

Skor på Din Sko 99:-


och sedan lite annat tjaffs.





Tack för en underbar dag min älskade syster! Du är bäst!! Kommer att sakna dig i Italien, men du kommer ju ner till mig snart ju<3>




4 kommentarer:

  1. kommer att sakna dig :) /Chriss

    SvaraRadera
  2. Jag med!
    (Jäkligt snygg bikini I have to say!)

    SvaraRadera
  3. Gullungar! :)

    Kommer sakna er med! Räknar med att ni kommer ner och semestrar med mig därnere! Lovar att laga god italiensk mat ;)

    SvaraRadera
  4. Aww, det var en Helt underbar dag!! :)

    SvaraRadera