torsdag, maj 21, 2009

Giovedi, che caldo!

Jag tänkte, för att roa mig själv (och någon annan kanske) att jag skulle lägga ut en Dagens "billiga" outfit igen. Vi får se hur länge jag orkar med sånt ;)


Snygg posè va?

Svarta jeans 99kr på Ohio och brun klänning/tröja från Ohio 69kr. H&M lite lyxigare tröja 99kr (nedsatt från 279kr, weeii) Oj, två grejer fr Ohio. Tror att det är det enda jag någonsin köpt därifrån. Men helt ok grejer tycker jag.

Idag var det kontoret igen. Det känns jobbigt och sitta inne på kontoret när det är 28grader ute, vilken chock vid lunchtid. Ut i solen och så var man på stranden i Tunisien igen. Var varmt även när jag slutade, och det var ju härligt, men den stora frågan är.....blir jag brun då?

Satte mig på en bänk i Varenna och tittade/lyssnade på turister. Riktigt paradis här ju. Vill bara sätta mig på en restaurang och blicka ut över vattnet.. och vara på semester.. och sitta hela natten lång. Men jag jobbar ju, och jag har ju ingen att sitta med. Om jag åtminstonde hade haft någon att sitta med, någon av mina nära och kära. Blir lite sorgsen av saknad när man är ensam på en plats där alla andra är två. MEN inga sorgsna miner nu för att snart kommer Markus och sedan kommer Josse och sedan kommer lite brudar också! Jipppiiii


Vackert va? Inte ens ankorna ville prata med mig ju.

3 kommentarer:

  1. kan du skypa under dan?

    SvaraRadera
  2. Varför e du inte på skype?? :(

    SvaraRadera
  3. jag vill jättegärna skypa!!

    måste bara åka och handla innan affären stänger,
    men sedan på eftermiddag/kvällen kan jag (om internet funkar förstås) pussssss

    SvaraRadera