måndag, maj 04, 2009

Envis jävel

Mötte upp Linnea idag och vi bytte lite visdomsord med varandra. Vi hamnade på Bolero Café med varsin kaffe och biscotti. Linnea är gullig och peppar mig inför Italien. Har varit lite stressad och så, som man kan förstå. Linnea påminner mig om att det kan bli jävligt tufft i början, med nytt jobb och nytt liv. Det blir mycket att bita tag i och jag får inte ge med mig och åka hem. Måste vara tuuufff!



Men nog tusan är jag en envis jäkel. Envis och tävlingsinriktad. Annars springer man inte de sista 12km på maran i medvetslöshet..eller tar sig an abborsbacken med full kraft på lidingöloppet. Jag är en topp-presterande brud i tuff förpackning ;) och inte tusan ska jag ge med mig, jag ska ut på äventyr och segra!



Envis Mirre -> bellmansstafetten 06...

3 kommentarer:

  1. Wow, vilken power på den bilden!!! :-)

    SvaraRadera
  2. Ja förfan! Du är sjukt envis och tävlingsinriktad. Ska jag vara ärlig så skulle jag gärna va ligga grym när det gäller sånt. :)

    SvaraRadera
  3. Tack! Det kändes som tusan..5km på 18.xx ;)

    SvaraRadera