lördag, maj 16, 2009

Sabato

Lördagen fortsatte. Skrev att jag tog mig hem för att äta middag i tidigare inlägget, skulle ju vara lunch. Men sen å andra sidan var jag ju så trött att jag nästan somnade på tåget :)

Resten av dagen strosade jag runt här i Varenna och till Fiumelatte, båda otroligt vackra platser. Blev lite nedstämd av hur vackert det är för att det är ännu tråkigare att gå runt ensam då. Eftersom det här är turistorter såg jag hela tiden par gå omkring och sitta ätandes på restaurang... meh jag vill också :( men jag tänker inte sätta mig och äta på restaurang själv direkt.

Ökade till 27 grader idag. Wow. Fast det blåste mycket från sjön så jag var inte superhet, men solbränd blev jag :)


Så lite deppig när jag kom hem, eftersom jag saknade min älskling... och jag kan inte se eursovision heller.. Så för att trösta mig köpte jag choklad!

2 kommentarer:

  1. Bra val! Har också¨ätit en massa choklad idag. :D

    Men kunde du inte se eurovision över internet på nåt sätt?

    SvaraRadera
  2. jo det var streamat men internet pallade inte. slog ut hela tiden tyvärr :(

    SvaraRadera