torsdag, maj 28, 2009

Smidig som en tiger!


Yes, Fröken Smidig är mitt namn.


Ska ju med JP och promota hjälmarna i Göteborg tis-ons v.24, och sedan ska han tillbaka till Italien. Jag däremot, skulle ”ta min ann någon cykelstad” på vägen till Stockholm. Han pratade mycket om Norrköping eller Jönköping (som är fina cykelstäder med fullt av cykelbutiker). Visst är det kul att få bo på något hotell en natt men samtidigt så är det ju tråkigt att vara ensam i en ny stad. Tråkigt, och tråkigt, kan ju vara kul också, men jag hade ett mycket bättre alternativ!


Örebro är ju en riktigt grym cykelstad förklarade jag, det är cyklisterna som regerar. Dessutom kan jag ju sova hos syrran, och det är ju ekonomiskt bättre. Dessa argument tog mig till Örebro :D Weeeeii. Träffa syrran bara sådär, för att jag ”ska dit i arbete”. Grymt, sedan ska jag träffa lite butiker och sedan bär det av på roadtrip till Stockholm med Josse min älskade sorella.


Nice huh? :)

1 kommentar:

  1. Det kommer bli helt underbart att ses min älskade syster! Puss!!!

    SvaraRadera