söndag, maj 24, 2009

Sole mio!


Vaaaarmt! Idag mina vänner så brände jag mig rööd i solen. Med solskyddsfaktor 6 stekte jag mig i 35 grader i 3 timmar. Äh jag skulle göra om det om jag fick möjlighet, så underbart!

Vackra lite gömda stranden som jag spenderat lördag och söndag på. Känns sjukt lyxigt att promenera 5 min från dörren och vara här. Fattar ni? Nej inte jag heller!!


Mohaha, bara för att visa er :)

Sedan kom jag hem för lunch. Gick ner med glass till Elisa (som bjöd mig på middag i fredags) till hennes butik, men den var stängd. Gick upp till henne istället och vi satt och pratade massa skit och hade trevligt en stund. Så hon sket i att öppna butiken på eftermiddag och vi åkte iväg upp på berget 1000m över havet till hennes morföräldrars hus. Värsta utsikten!

Hennes tokiga hund Nono.


Miranda plus kyrka!

Elisa plus kyrka!



Vi gick ut med hunden under eftermiddagen och pratade ännu mer. Åt paninos och skrattade. Känns skitkul att ha fått en italiensk vän, som dessutom bor precis bredvid mig!

Kolla utsikten från vår fika-plats. Inte varje dag va!

Kom hem klockan 21. Trött, men imorn är det jobba! Ladda om batterierna! På fredag kommer Markus!

1 kommentar: