lördag, maj 23, 2009

En het lördag

En bra dag. Solade i hettan (ökade till 34 grader vid 17) ett par timmar. Hittade en hyfsat undangömd liten "strand" jag och lite andra turister. Var mysigt. Riktigt kände hur brun jag blev.



Lunch. Mitt standardmål vid det här laget. Var och veckohandlade käk i Bellano. Blev storhandel. Mazza mozzarella, piadina, sallad, prioscutto, glass, pasta, äpplen, mjölk, coca cola och choklad. SWEEEEEEET. Måste ju uthärda fem dagar tills Markus kommer. Min enda tröst = mat :)



2 kommentarer:

  1. tro fan att jag e avundsjuk!!! värme, sol och goda mozzarrella-mackor! Fuckin'heaven!!!

    Själv sitter jag och skriver skattedeklarationer och bokslut.. haha. :D

    SvaraRadera
  2. ååh baby! När du kommer hit ska jag göra massa med goda mozzarella-mackor till dig :D :D

    snart är det över, snart snart!

    SvaraRadera