tisdag, augusti 11, 2009

Hqr precis atit efter 8 h utan mat

(frqnskt tqngentbord; rattar sa mycket jag orkar; dvs lite)

Det ar for jakla jobbigt att ga runt hungrig. Magen skrek en jùkla efter mat tillslut. Jqg haller pa att svimma. Hoppade lunch for att slippa den varsta trafiken hem vid halv fem. Dumt mycket dumt, men nu har jag iaf atit: Enda problemet ar att jqg skq pa middqgsbuffe om 3h: Inte riktigt bra planerat; I know:

Vet inte hur mycket jag har kort idag; men det blev en hel del! Ska beratta for er om min hyrbil; det ar en Renault Cleo som ar sprillans ny!!

6km hade den gatt innan jag fick lùgga mina tassar pa den! Rykande farsk fran fabriken typ; och luktar sadar harligt ny inuti. Sjukt nervos i borjan nar jag korde men Markus bara "aah kostar skjortan lika mycket att repa den har som alla andra hyrbilar".... hjalpte inte!

Fortfarande repfri och will stay that way.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar