söndag, augusti 30, 2009

Lite mer sol

fick jag även på söndagen. Tur att jag hade Celia denna helg, vet inte vad jag hade gjort utan henne! Legat hemma lite dyster kanske. Men inte idag!


Dagens vackra utflyktsplats; Domaso, och som alltid Comosjön.

Lite "rikare" område och fullt av tyska turister.

Rea-linne Gina Tricot 29kr, rea-kjol från JC 45kr och rea-skor från Dinsko 99kr, yeaahh baby ;D (ps. Undra om jag ska sluta säga kläder, och börja använda termen rea-kläder?)
Ja, ni ser ju hur vackert det är. Inte undra på att George Clooney köpt hur i närheten..


Sedan lite fika-paus.. Affogato con cioccolato och en café con gelato såklart :)





2 kommentarer:

  1. Åhh vad mysigt!! En av de där drinkarna såg riktigt awsome ut!

    SvaraRadera
  2. Yess baby, vilken tror du var min? Well inte den iaf :( jag körde regular café con gelato..

    SvaraRadera