torsdag, februari 05, 2009

Tenta, kaffe och intervaller..

...men inte på samma gång såklart :)


Efter den superroliga tentan, så var det fika med Linnea som gällde. Supertrevligt! Vi var på For friends vid slussen, gillar verkligen det fiket. En undangömd liten pärla. Lyckades ta bild på min snygga latte, men glömde såklart att fota Linnea..!



Har smyckat till det lite till här hemma. Längtar till imorgon, är helt föreläsningsfri! Ska ladda batterierna som tentan körde slut på samt sitta och pyssla en hel del.



Här har vi en ny skapelse. En hel underbart havsblå pärla!




Kvällen bjöd på intervaller på löpband. För er som inte kör intervaller så rekommenderar jag de starkt. Framförallt "musik"-intervaller, dvs att du ökar farten under de snabba partierna i låten, och kör lugnare under de mer långsamma partierna i låtarna. Man känner definitivt mer motivation på det viset..och jag vet, jag är ju en gammal intervall-räv.

(Bild från Bellman -06, 5km på ~19min)

1 kommentar:

  1. Haha, den där bilden är så bra! Skrämmer alla från att testa intervaller; ditt ansiktsuttryck skriker PAIN!!!

    Det nya halsbandet är awsome!

    SvaraRadera