fredag, februari 06, 2009

Mirre och mamma

Just nu sover mamma bredvid mig i soffan. Markus är ute på ingarö och vi träffas inte förrän på söndag kväll efter jobbet, låång tid faktiskt. Eftersom jag visste att fredagen skulle bli ensam ringde jag in mamma för lite quality-time. Hon shoppade med thai-mat och vi har pratat och tittat på let's dance tillsammans. Älskade mor, vad skulle man göra utan dig? Tur att jag har mamma iaf eftersom syrran dumpade mig för Örebro (läs: pik). Skojar älskade syster, men på grund av min saknad blir jag lite bitter ibland. Tur att jag har de två..syster och mamma :)





Idag har jag arbetat stenhårt på ett smycke som envisades med att gå sönder titt som tätt. Ibland kan man bara känna för att skrika, så jäkla frustrerad blir man när man har lagt ner tid på något som envisas med att inte fungera. Lyckades till slut få till det (såklart :) och visst blev det vackert?!



Sp-tråd och sötvattenpärlisar runtom, en glaspärla i mitten och lite metallpärlor. Finare i verkligheten, men jag är så dålig på att fånga elegansen på bild. Tur att man har en pojke som kan ta bilder till den framtida hemsidan i alla fall.





1 kommentar:

  1. Aww, jag saknar er så mycket! Fan vad ni är gulliga!


    Det där halsbandet var väldigt grymt! Så fint och konservativt..:D

    SvaraRadera