söndag, februari 15, 2009

Parma och söndagsprommis

Åhh så god mat vi åt igår. Rekommenderar verkligen Parma i Sumpan. Vi åt brushetta båda två till förrätt, sedan åt jag Delizierullar (pastarullar) som gratinerades i pizzaugnen. To die for :), Markus åt Pasta al Parma, också supergott. Kvällen avrundades med capuccino och Tirami sú, blir det bättre? Så otroligt mysig alla <3 dag!


Kvällens "smyckesoutfit"
Söndagsmorgonen firades med 2h20min morgonprommis med mamma. Vi promenerade och pratade runt sjöarna och tittade på folk som åkte skridskor på isen. Vad sugen jag också blev på att åka skridskor, men jag och mamma fick nöja oss med att promenera. Bekväm och mysig morgon alltså!


Sedan har vi ett hjärta som fulländades igårkväll, lite samma stuk som det tidigare hjärtat. Har bakat in en silverfoil i ihopcoilad kedja. Söt va?

5 kommentarer:

  1. Nä vad söta ni är!:)

    Du är ju helt sjukt produktiv. Vilken syster jag har! Löv U very muchy!

    SvaraRadera
  2. Jag saknar dig, du underbara!

    Vi ses på fredag, puss!

    SvaraRadera
  3. Jag saknar dig också älskade! Längtar till på fredag :)

    SvaraRadera
  4. Hej mina älskade döttrar!
    Ni måste börja sova på nätterna...!!!!
    Om man skulle gå efter tidsangivelserna på när du bloggar Miranda och när du lägger in dina kommentarer Josephine så är ni alltid uppe på nätterna.......???
    Pussar och kramar från mamma

    SvaraRadera
  5. Det kanske gäller dig med mamma?:D

    SvaraRadera