torsdag, februari 05, 2009

Stress inför tentan

Sådär, nu har jag officiellt förstört mina chanser för ett bra tentaresultat. Jag vet inte vad det är med mig egentligen. Hade verkligen MÅNGA timmar på att mig plugga igår, men jag började på ett smycke...och vad gör jag sedan? Jag kan inte lägga av förrän det är helt klart, och jag hittar förstås på fler och fler grejer att göra med det.


Sitter nu här med tentan några timmar bort och försöker stressplugga in det. Well ibland är man lite dum för sitt eget bästa. Men det går nog bra..jag har ju aldrig blivit icke-godkänd, och jag ska inte börja nu heller.


Negativ nyhet; Obh Nordica vill inte ta in någon praktikant på logistik avdelningen.

Positiv nyhet; Jag har fått en intervju med JM :)


Och här är smycket förstås! Sötvatten och snäckskal.




Matchande örhängen såklart!






Så dagens smyckesoutfit!


Och sedan en "jag är 14 år igen"-bild




1 kommentar:

  1. Haha du e helt sjuk i huvudet!:D Älskar det nya smycket och de larviga bilderna!

    Kul att du ska på intervju med JM! yey! pöss!

    SvaraRadera