måndag, februari 23, 2009

Dagar som går och går

Måndagen i all ära började med juridik följt av teknik. Hem och byta om för träning. Körde slut på mig med 6km intervaller och därefter aerobics då jag verkligen satsade som en tok. Benen var alldeles möra efteråt. Känns bra till morgondagens skidåkning!

Söndag. Onoff. Bite me.

Lördag. Onoff. Jippi...not.
Middag med familia och Markus på Parma på kvällen. Sweet! Beställde in Delizie-rullar igen, vilket jag mobbades för. Avslutade kvällen med tiramisu..igen :) Men men varför sluta med ett vinnande koncept?

Härligt att vara med familjen. Sådär härligt högljudda som bara min familj kan vara. Kanske lite väl mycket ibland, men vem bryr dig?

Fredag. Begravning.
Två ord: Tragiskt och orättvist.

Man kan inte med ord beskriva den känsla av sorg som fanns i kyrkan. Så onödigt, så fel, så sorgligt. Livet måste gå vidare....men hur?
Bild från minnesstund.


Torsdagen försvann snabbt i och med ett uppbokat schema. Tvingade upp Markus på morgonpromenad kl 7 till 8, klockan 9 kom Elin och vi jobbade på projektet till klockan 12 ung. Då promenerade jag iväg till sumpan där jag hade date med Marina, my lovely kollega. Vi tog en ciabatta och pratade skit om onoff, och lite fina saker också. Raskt som tusan efter date med Marina var det in till stan där Linnea väntade på mig vid fyra. Det blev Bolero café och en hel del snack till. Sedan var det hem och gå på PUB Sigismund i föreningen som jag hade bokat in tillsammans med Gina. Lite ordlek och snacks. Sedan hem och slagga. Pust.
Hååårfärg!


Ekonomi ÄR kul...right

Glömde bort att tvinga Linnea att vara med på kort (dålig kompis jag är). Hedrar henne med en bild från fiket :)

1 kommentar:

  1. Aww vilken fin resume!

    Jag slås av att jag ser ut som en zombie bredvid saffa! omg, kanske dags att sola lite solarium iaf...:D

    Vad fin du är på alla bilderna. Värsta mobilkamera-freaket!

    Jag är glad att du börjat uppdatera igen nu efter helgen. Tycker om att följa vad som händer!

    SvaraRadera