måndag, februari 09, 2009

Italien?

Ojsan, ikväll blev man sjukt paff av ett mail. Som jag nämnt tidigare så har jag ju sökt ett jobb i Italien och gjort en tjugo minuters skype-intervju på italienska. Sedan har jag inte hört av företaget (som är MET btw, världsledande inom cykelhjälmar) förrän ikväll, och de vill att jag åker till Italien! De vill ha träffa mig in person. Jag har ingen aning om hur många andra som de vill träffa personligen, men oj vilken chans & chock. Jag som antagit att det där rann ut i sanden och slutat drömma...så dimper det där mailet ner i brevlådan. Vilket äventyr det vore ju, lära mig perfekt italienska, merit på cv't, bo i ett nytt land osv. osv. Men Markus då..............


Jag måste fundera på vad jag vill. Om jag ska åka på intervju så ska jag verkligen satsa på det, annars vore det dumt att satsa halvdant. Och visst borde jag ta chansen? Jag är ung, hur ofta dyker sånt här upp? Wow vilket äventyr...och Markus som kanske ska flytta till Sundsvall för utbildning, hur går det ihop? Men jag vet att hur det än går, så är det ju vi. Men jag skulle längta efter honom så otroligt mycket.


Två nya smycken nu också. Lite knasiga, inte dte bästa jag har gjort, men samtidigt inte så farliga. Medelnivå kanske jag skulle gradera de till.






1 kommentar:

  1. HJÄLP VILKEN GREEEEEJ! Imorn måste vi prata. Damn, vad ska du välja liksom??

    Pöss på dig, jättefina smycken

    SvaraRadera