lördag, februari 14, 2009

Alla <3 Dag!

Sådär, PR-dag eller inte, jag älskar alla hjärtans dag! Det är en påminnelse om att vi ska värna våra nära och kära! Själv så började dagen med en chokladask fylld av chokladhjärtan! Tack älskling :)

Promenerade med mamma och inhandlade en ny videokamera till syrran, samt en mobil till mig! Superfin och bra med funktioner, samt att den matchar min dator (det är ju ett plus!). En Sony Ericsson t700.



Ikväll blir det middag på Parma i Sumpan, bokade för länge sedan. Ska mysa och gosa med Markus hela kvällen. Ser fram emot det, först blir det dock att dra av ett pass på gymmet. När jag är klar förtjänar jag flera chokladhjärtan tycker jag.


I Alla Hjärtans Dags ära har jag såklart gjort ett smycke också. Gissa vad det är...?



2 kommentarer:

  1. WOw, vad coolt smycke!

    Tack för att du köpte kameran också, har skcikat pengarna nu:)

    SvaraRadera