onsdag, februari 11, 2009

Italien-resa bokad

Sådär, nu är Italien-resan bokad. Tänka sig, att man ska på arbetsintervju i Italien...låter ju helt tokigt :) Tänk vilken upplevelse bara det, och sedan om man skulle gå jobbet...?!! Fast så långt fram tänker jag inte. Jag fokuserar på min "fläng" till Talamona. För det är verkligen en fläng. Jag åker från Skavsta 7.00 och är framme i Italien 9.35. Dagen därpå flyger jag hem 20.30 och landar hemma i Sverige runt 23.00. Fram och tillbaka bara :) Lite vardagsäventyr!



Vi hade den fd inköpschefen på Filippa K som gästföreläsare idag. Riktigt intressant att lyssna. Man blir så avundsjuk, eller sugen kanske man ska säga, på att ha en egen framgångsrik karriär. Vänta bara så kommer det!



En ny skapelse idag med (man kan ju tro att jag inte göra annat?).

Jag kallar den Sötvatten-blomma. Innovativt va? Den består ju bara av sötvattenpärlor som liknar en blomma.... Min egen stil, dvs amulett-aktigt. Jag märker också att jag förbättrar mig hela tiden, med den här mötte jag varken problem eller tyckte att tiden sprang iväg. Blir bättre och proffsigare för varje gång!


3 kommentarer: