måndag, februari 16, 2009

Ängel och värk

Sådär, måndag är här!

Jag blev full av lärdom under mina 2h juridik och 2h teknik. Nja, inte riktigt, men min teknikföreläsare är extremt underhållande. Drar sådana klockrena exempel, och visst han irrar iväg på sidospår som heter duga..men som helhet så tycker jag ändå att jag lär mig en del.


Kom hem och drog på mig löparskorna och ut och kutade, tror att det blev en halv mil innan min Ipod dog..tusan också. 2 år på nacken, och många fuktskador, yttre åverkan m.m. har den överlevt men idag sa det stopp. Får bli att inhandla en ny tyvärr, känns tråkigt ekonomiskt.


Sedan kom Markus hem och då blev det middag och gym. Körde riktigt hårt, bröst; lite hantelpress och flyes, sedan rygg; marklyft, lats och rodd. Lite annat tjaffs däremellan dessutom. Syrran du skulle ha sett mig när jag gjorde marklyften, värsta LI -stile ;)


....och sedan en liten ny i samlingen. En ängel som kom till av en slump. Hade gjort tre hjärtan och satt och lekte med formerna, och så dök den här lilla sötnosen upp. En liten swarovski i mitten där.

2 kommentarer:

  1. Heej!

    Snygging!

    Hur är det?

    /Chriss

    SvaraRadera
  2. Tjao bruden :) Det är fint! Ska du på Linns ljusparty?

    SvaraRadera