onsdag, december 02, 2009

Mirandas....?

Jag är i behov av hjälp! 

Kan ni snälla hjälpa mig med bloggnamn?

Eller tycker ni att Mirandas minut är bra? 

Här är lite alternativ; ge mig er åsikt tack!!

Mirandamotmilen


Mirandasmondo


Mestadelsmiranda


Mirandamotmarathon


Moltomiranda, mycketmiranda, mermiranda, 


Mirandamotmycket


Mirandasmozzarella




Eller är alla usla?

Varför jag behöver hjälp är fortfarande en hemlighet. Men jag behöver hjälp snabbt, så kom igen nu, kommentera! Har ni nya förslag? Släng in de med vettja!


10 kommentarer:

  1. Mirandasminut är väl toppen! Tröttnat på det?

    SvaraRadera
  2. Nej egentligen inte..eller lite kanske. Behövde väl mest få veta att den titeln fortfarande är toppen ;)

    SvaraRadera
  3. Jag håller med Mirandas minut, toppen. Kanske "Miranda runt i världen" är fint.

    SvaraRadera
  4. ja.. ni har rätt; Mirandas minut är ganska bra :)

    Giro del mondo di Miranda!

    SvaraRadera
  5. Jag gillar också Mirandas Minut!
    Känns klockren!

    SvaraRadera
  6. Tycker det klingar bra med Mirands minut :)

    SvaraRadera
  7. Vad säger du om "Mirandas värld" ?

    SvaraRadera
  8. mirandasmozzarella hahaha! bra att du håller på alliterationen!

    SvaraRadera
  9. Vad kul att alla hör av sig :)

    Ja, jag kan avslöja att jag bestämde mig för mirandasminut trots allt!

    Ale, Mirandas värld är både snyggt och bra, problemet är väl att det känns lite använt liksom, i alla möjliga sammanhang redan!

    Ida, haha mirandasmozzarella är ju lite kul egentligen ;) jag får starta en hemsida och sälja äkta italienk mozzarella? Vuoi venire anche tu? :)

    SvaraRadera