tisdag, december 15, 2009

Vila schvila...

Man skall ju vila efter 3 mils långlopp. Hur mycket och länge beror ju på var ens nivå ligger. Själv så rörde jag mig minimalt igår men idag har jag gått på som vanligt. Benen kändes fortfarande härligt trötta dock ganska pigga. Tänkte att de skulle få sticka ut och "rastas" en stund på kvällen. Max 20 min. Vips så försvann 10 min av bara farten och benen protesterade "Bara 10 min kvar?! Kom igen" så huvudet gav med sig "Oookej då, men då ska det gå långsamt!" 

...& långsamt gick det. Men mysigt i -3 grader (yes, det har blivit kallt här också!)

5km
29.52
5.59/km


Har för övrigt insett att det är lite skoj med trollhår. Man kan ju använda hårband och se ruskigt mycket yngre ut i och med "söt-stämpeln" hårband sätter på en. Ja, en helt ny värld har öppnat sig för mig...





2 kommentarer: