fredag, december 04, 2009

Ibland är man lite rolig

jo man snålar hela veckan och äter lunch och middag från tisdag till fredag för under 20 euro (!) och sedan går man på fredag kväll och köper lyxgodis för 5 euro...


Ajja, något måste ju tysta ner den jobbångest jag kände idag. Helt ärligt idag kände jag att jag skiter i det här, jag lämnar Italien. Jag skämtar inte, hur ska man kunna arbeta med människor som inte bara trycker ner dig, förväntar sig saker som du inte har en aning om och anser dig vara deras slav?


2 kommentarer:

  1. Ouch! Hoppas chokladen piggar upp! Hoppas det blir bättre, håll ut; alla har såna skitdagar på jobb; känner igen mig ...

    SvaraRadera
  2. Ja det är lite så här på jobbet med. för tre veckor sedan fick min förman ett utbrott och knuffade mig så jag fick ett blåmärke. Anledning han var arg på en häst för den löd mig och inte honom..Jag blev så paff. jag sa åt honom ok att du gapar och skriker jämt. Jag gillar det inte, men petar du på mig en enda gång till ringer jag polisen. Ja sen har han hållit sig lugn. Men det är en annan mentalitet här. De tror en arbetsledare ska skälla. Jag har sagt att resultatet blir bättre med uppmuntran o beröm..Men man får också komma ihåg det är inte så illa som vi tycker det låter..bara skaka av sig..

    SvaraRadera