lördag, december 12, 2009

Sono ritornata in Italia

Lampan släcktes klockan 01 och alarmet sattes på 03.20. Optimalt alltså.

Med näsan mot Italien; somnade på bussen, somnade på flyget och somnade nästan på tåget! I Cappuccinoland redan klockan 10 begav jag mig till Monza (utanför Milano) och mötte upp min intressanta Ida!



Monza är både vackert, mysigt och har god cappuccino. Perfekt med andra ord ;)




Vi hade 2,5h prattid innan jag skulle möta upp Silvia. Det kan ju verka mycket men som alltid lyckas tiden försvinna utan att vare sig jag eller Ida lyckats ta hand om alla ämnen som skall behandlas?! Hur är det ens möjligt??





En snabbis på en liten julmarknad blev det också.




Sedan mina vänner blev det ett till äventyr; nämligen italienskt Ikea - så fortsättning följer!

Nu tänkte jag väl typ svimma ihop eftersom jag varit på resande fot sedan klockan 04 i morse.. Aiuto. Dove posso trovare il letto??


3 kommentarer:

  1. Halloj,

    Om det àr nàgon tròst sà var jag tvungen att gà upp 3.30 imorses fòr att hinna med flyget till Manila. Sova àr ett underskattat nòje ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Buona notte : )

    SvaraRadera
  3. Helly; ingen tröst, jag är ju inte speciellt skadeglad av mig - hade föredragit om du fått sova :)

    Ale, anche a te!

    SvaraRadera