måndag, januari 26, 2009

Springa och smycken

Idag kom man loss tidigt från juridiken så hem och "plugga" inför ekonomitentan. Blev inte riktigt så om jag ska vara ärlig. Färdigställde några nya smyckesprojekt istället. Det börjar ta sig, och amuletterna verkar vara min grej. Nu är jag inte långt ifrån den där företagsregistreringen, ska bara ta mig i kragen och ge mig ut på djupt vatten. Äh men enligt min ekonomilärare är det´det bästa man kan göra, att starta företag. "Man lär sig så mycket", well I hope so. Ansökte om distanskursen Småföretagande A på Jensen dessutom. Det blir bra det här.

Blev 7km på löpbandet och ett grymt en timmes-pass aerobics ikväll. Tuppade av framför tv:n sen och lät Markus fixa middag. Älskade pojke som är så bäst<3 id="BLOGGER_PHOTO_ID_5295722496500308450" style="DISPLAY: block; MARGIN: 0px auto 10px; WIDTH: 300px; CURSOR: hand; HEIGHT: 400px; TEXT-ALIGN: center" alt="" src="http://4.bp.blogspot.com/_o9EMQtv9rqY/SX4vjXjyGeI/AAAAAAAAAGM/e14kI_yjiqo/s400/amulettblagra.jpg" border="0">Projekt nummer 2 var lite mindre. Stor silverfoilerad blå vacker pärla med härligt lyster, samt en vindruvsklase av facetterade glaspärlor ovanpå.


1 kommentar: